torsdag 12 maj 2011

Helgens träningar

Nu har jag planerat och lagt upp helgens träningar. För att nå sommarens mål så måste vi få in alla signaler så dom blir befästa ordentligt. Just nu är det lite svajjigt. Det känns som att jag tappar kontrollen över Mike ibland när han ska handlas på håll. Så jag har försökt att lägga upp ett schema vilka detaljer vi ska koncentrera oss på & när. Så vi inte tappar det bara för att vi nu börjar lägga in banträningen.

För att man ska kunna nå sitt långsiktiga mål så tror jag att det är viktigt, iaf för mig, att dela upp vägen dit i delar. Så jag kan koncentrera mig på en del i taget, utan att för dens skull fastna i den för länge.

Jag ska också försöka filma passen så ofta som det bara går. För även om det kan kännas bra när man kör så kan det finnas delar där man kan tjäna otroligt med tid bara man ändrar sin possition eller gör ett annat vägval. Jag vill bli mer medveten om vad jag själv gör så jag kan påverka det bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv