måndag 9 maj 2011

Jag blir så förbannad!!!

Jag tycker det är så hemskt att folk kan få förstöra andras liv SÅ LÄTT!
När jag först läste om det tyckte jag att det var en skitgrej. Jag trodde inte på det för fem öre. gör det fortfarande inte. Å ärligt talat är jag förvånad att SVT vänder honom ryggen.

Det gör mig så arg att en grej som han kanske kommer att dömas oskyldig för har fått förstöra så mycket. Jag hoppas det ordnar sig till det bästa & att expressen skriver en stor jäkla ursäkt! På första sidan.


Blir han dömd, fine ge honom sparken då & skriv om det då isf. För är han oskyldig så är det nog många som redan har dömt honom oavsett.

1 kommentar:

  1. Jag tror alla kändisar har tagit droger! Jag tycker heller inte att det är bra när man är förebild för barn. Om det nu är så att han inte har gjort det så är det synd om karln. Men jag tror på ödet så det finns nog någon mening med detta..

    SvaraRadera

Bloggarkiv