måndag 2 maj 2011

Glädje!


"Idag är en Glädjens dag, vi har tagit en stor seger"
- citerar Riki ur Silverfang

Tycker det citatet passar bra idag. Ni kan nog inte ana hur glad jag är!

Mike har tagit gungan själv när han var lös!

Eller inte helt själv Berit bromsade fallet lite när den skulle smälla i, men ändå!
Det börjar släppa. Mestadels måste han vara kopplad men han tar fart och vill upp på gungan nu när jag ställer honom framför. Å han flyr inte fältet om jag har honom lös. Jag får köra lite ligg på honom om han försöker och kalla in honom igen bara.

Han tycker fortfarande att det är otäckt när någon annan kör gungan. Men jag trodde aldrig att framstegen skulle komma såhär fort. Jag är såååå glad!!!! Nu ska vi köra korta pass ofta.

Jag räknar med bakslag, men vi ska jobba bort dom innan dom hinner komma!!!!! ;)

Ps: Ni som inte sett Silverfang....GÖRT!!!! Jag har sett dom kanske hundratals gånger när jag var liten....om och om igen....gissa om pappa var less ;) Stoppa var ni vill i filmen & jag kan nästa replik utantill!!

1 kommentar:

Bloggarkiv