onsdag 4 maj 2011

Edsbytur

Syrran ringde då jag hade slutat jobba. Vi pratade en liten stund innan jag hör en röst i bakrunden "Jaaaa vill prata med Enenaaaa".
Camilla ger Jonathan luren...

J: Heeeej Enena!!! Kan inte du komma till mig ikväll?
H: Nej inte idag.
J: Varför inte då?
H: Jag måste ju ut och gå med hundarna och iväg på lite andra saker ikväll.
J: Men hundarna kan du ta med. Jag har massor av bollar som dom kan leka med...snälla...

Ungefär där någonstans tog mina bortförklaringar slut. Vem kan motstå att bli bortpratad av en fyraåring lixom? ;) Jag hade egentligen tänkt att åka upp och städa på klubben. Men jag får väl åka dit imorgon på dagen istället innan ja börjar jobba.

Goaste ungarna i vääärlden som jag har turen att vara moster åt!!!
Dom ger mig possitiv energi om nåt!

Jag passade på att ta med mig Mike på lite socialträning. Så först var vi hos syrran & sen åkte vi till mamma & pappa. Mormor & morfar var där när jag kom så jag hann träffa dom en sväng med. Sen satt jag och pratade med min fina mamma i några timmar. Mysig onsdag! Precis vad jag behövde. Pappa jobbade så jag får väl träffa han nästa gång jag är till byn :) Mike passade även på att mysa lite extra med mamma...tror han gilla henne :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv